Home

Warunki oferty

Mapa Dojazdu

Kontakt

 

OPIS BUDYNKU

ROK MODERNIZACJI

2007

TYP BUDYNKU

ZESPÓŁ BIUROWO-KOMERCYJNY

POWIERZCHNIA BIUROWA BUDYNKU(m2)

 

1661

KONDYGNACJE

3

W TYM

PARTER: lokal z przeznaczeniem na gabinety lekarskie,

powierzchnia lokalu 129 m2

lokal ten posiada: 2 pomieszczenia lekarskie z umywalkami (31 m2, 42 m2),

rejestracje (16 m2), ubikacje (3,5 m2), pomieszczenie socjalne personelu

z ubikacją (23 m2), poczekalnie (32 m2)

 

MIEJSCA PARKINGOWE NA ZEWNĄTRZ

50

 

INNI NAJEMCY

firmy handlowe, usługowe, instytucje, banki, inne

STRUKTURA TELEINFORMATYCZNA

 

TELEFON

50 linii telefonicznych, zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych

INTERNET

jest przewidziana w przypadku odpowiedniej ilości odbiorców - stałe łącze

KOMFORT

 

KLIMATYZACJA

w chwili obecnej jedynie sale konferencyjne

WYKŁADZINY

Częściowo: dywanowe, wykładzina PCV przemysłowa, gres na korytarzach

INNE WYKOŃCZENIE

okna PCV, drzwi pełne, powłoki malarskie

RECEPCJA

recepcja czynna od 6 00  do 2200    z całodobowym stanowiskiem dozoru budynku

WINDA

1 winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych

POMIESZCZENIA SOCJALNE

na  każdym  piętrze 2 toalety  damskie  i 2 toalety  męskie, jedna z  ubikacji przystosowana    dla    osób    niepełnosprawnych,    na    każdym    piętrze aneks kuchenny

BEZPIECZEŃSTWO

 

MONITORING

24 godzinny monitoring klatek schodowych, korytarzy, parkingu a także najbliższego otoczenia budynku.

CAŁODOBOWA OCHRONA

całodobowy dozór budynku

INFRASTRUKTURA

 

BUFET

placówka gastronomiczna z cateringiem

USŁUGI

w obiekcie mieśczą się: 3 sala konferencyjne (klimatyzowane) na 50 osób i 1 sala konferencyjna (klimatyzowana) na 90 osób, bufet, placówka    bankowa    z    bankomatem,    firma    organizująca    szkolenia, firma sprzątająca pomieszczenia biurowe